Joanna Niemiec

0
115

Obecne stanowisko:
Vicepresident & Key Stategist, Head of Strategy & Development Department

Od listopada 2014 roku jest wiceprezeską zarządu i głównym strategiem w agencji strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations, gdzie jest osobiście zaangażowana w proces pozyskiwania nowych klientów, koordynację procesów przetargowych i projektowanie strategii kampanii.
Absolwentka Wydziału Filologii Angielskiej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Podyplomowych Studiów Marketingu Politycznego i Medialnego w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w tworzeniu i realizacji strategii komunikacyjnych. Zdobyła za nie liczne nagrody, kiedy współpracowała z agencjami Multi Communications i Hill&Knowlton w latach 2001 – 2014 (m.in. Kampanie CSR dla Banku BPS, marki Rexona czy marki Soplica, kampania społeczna dla marki Durex, komunikacja wewnętrzna dla Gazety Wyborczej).
Prywatnie zapalony nurek. Posiada stopień Ratownika Nurkowego i skończony kurs Dive Mastera. Jeśli nie nurkuje w morzach i oceanach, to prowadzi kursy w jednym z warszawskich centrów nurkowych.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj