Obecne stanowisko:
managing partner
Współzałożycielka agencji Public Dialog. Absolwentka Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja: Marketing Medialny i Public Relations). Posiada 11 letnie doświadczenie w PR i ponad 20 letnie pracy w mediach.
Specjalizuje się w PR produktowym i media relations. Bogate doświadczenie w budowaniu relacji z mediami i rozumieniu ich potrzeb, zawdzięcza pracy w TVP przy programie informacyjnym Panorama oraz w porannym programie „Pytanie na śniadanie”. Prowadzi także szkolenia w zakresie wystąpień publicznych.
Swoje doświadczenie zdobywała pracując GG Network S.A. – największej polskiej spółce oferującej nowoczesne rozwiązania komunikacyjne, telekomunikacyjne, projekty medialne oraz społecznościowe. Opracowała i wdrożyła ogólnopolską kampanię Policja z Gadu – Gadu „Stop przemocy w szkołach”. Następnie doświadczenie w obszarze komunikacji zdobywała w agencji Primoloko pracując m.in. dla firm z branży IT i elektroniki. Przez trzy lata związana z agencja Multi Communications, gdzie pracowała dla takich klientów jak: ASUS, Belkin, Unity Line, Wyborowa S.A. – White Spirits, Diageo – Brown Spirits (Johnnie Walker Black Label, Johnnie Walker Red Label), wino musujące CAVA, Institut Del CAVA, kampania edukacyjna margaryny RAMA – Codziennie Rama, codziennie rośnij.
W agencji Made in PR jej klientami byli: Stowarzyszenie Walki z Otyłością – kampania prozdrowotna „Chudniesz-Wygrywasz-Zdrowie”, Egyptian Tourist Authority.