Obecne stanowisko:
PR & MARKETING MANAGER
Do maja 2016 roku dyrektor marketingu & PR w La Mania – wiodącej polskiej marce modowej o międzynarodowych ambicjach. Absolwentka Międzynarodowego Uniwersytetu w Monako (IUM) na kierunku Zarządzanie Markami Luksusowymi ze specjalizacją w modzie. Podczas studiów przeprowadziła analizę rynków europejskich dla marek Bottega Veneta oraz Loro Piana. Po powrocie do Polski rozpoczęła pracę w magazynie Art & Business oraz domu aukcyjnym Abbey House, gdzie zajmowała stanowisko Dyrektora Marketingu. W 2012 roku prowadziła gościnne wykłady w warszawskiej szkole wyższej VIAMODA. W 2014 roku wzięła udział w debacie z okazji premiery filmu „Scatter My Ashes at Bergdorf’s“ podczas festiwalu filmów dokumentalnych Planete+ DOC FILM FESTIVAL w Warszawie. Od 2012 zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem międzynarodowej strategii rozwoju marki modowej La Mania.