Obecne stanowisko:
Dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej i marketingu
W PGE odpowiada za całość działań komunikacyjnych i marketingowych, w tym działania PR, media relations, dbanie o wizerunek firmy oraz kampanie reklamowe.
Wcześniejsze doświadczenie zawodowe Kozłowska zdobywała pracując w korporacjach międzynarodowych i krajowych z sektora telekomunikacyjnego, energetycznego i medialnego, takich jak Polska
Telefon:ia Cyfrowa Era (dzisiejsze T-Mobile), Polkomtel, Polska Korporacja Telewizyjna Canal+, prywatna Grupa Medialna oraz PGE Energia Ciepła. Specjalizuje się w doradztwie strategicznym, tworzeniu i wprowadzaniu zintegrowanych strategii komunikacyjnych, zarządzaniu wizerunkiem osób i instytucji, public affairs oraz w zarządzaniu komunikacją strategiczną w trudnych z punktu widzenia akceptacji społecznej projektach inwestycyjnych. Ukończyła studia doktoranckie w Kolegium Zarządzania i Finansów w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Tam otworzyła też przewód doktorski poświęcony problematyce skutecznej komunikacji w inwestycjach w sektorze energetycznym. Jest również absolwentką podyplomowych studiów z zakresu prawa i administracji na Uniwersytecie Warszawskim oraz podyplomowych Studiów Relacji Inwestorskich i Komunikacji Finansowej w Szkole Głównej Handlowej.