Obecne stanowisko:
Dyrektor marketingu i komunikacji w Stowarzyszeniu Wiosna
Dyrektor marketingu i komunikacji w Stowarzyszeniu Wiosna. Konrad Kruczkowski zawodowo zajmuje się komunikacją marketingową od ponad 10 lat. Był dyrektorem kreatywnym agencji 1000ideas i dyrektorem artystycznym w OPCOM, gdzie współtworzył komunikacje m.in. dla SKODY, Chipsletten, Avonu, InPostu (nominacja do nagrody Golden Arrow 2011) i Wydawnictwa Naukowego PWN. Od listopada 2017 roku zarządzał działem komunikacji w Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.
Z Wiosną współpracował wcześniej przy dwóch edycjach Kongresu Szlachetnej Paczki, promował też jej działania jako influencer.
Od czerwca 2013 roku Kruczkowski prowadzi blog haloziemia.pl i realizuje złożone projekty reporterskie we współpracy z dużymi partnerami biznesowymi (Orange, BZ WBK / Santander Consumer Bank). Wydał dwie książki reporterskie: Halo Człowiek. Rozmowy o tym co ważne (2016) i Halo Tato. Reportaże o dobrym ojcostwie (2017).
Za projekt „Halo Tato” otrzymał główną nagrodę w konkursie „Kampania Społeczna 2016” w kategorii „Akcje zaangażowane firm”, a rok później Złotego Spinacza. Jest także laureatem
Nagrody: „Newsweeka” im. Teresy Torańskiej (za reportaż Jesteśmy głusi), nagród Blog Roku 2013, Blog Blogerów 2013 i Blog Roku 2013 w kategorii „Polityka, publicystyka i społeczeństwo” oraz Blog Forum Gdańsk Award dla Blogera Odpowiedzialnego Społecznie (2015, 2016).
Nowy dyrektor ds. komunikacji Stowarzyszenia Wiosna od kilku lat jest także wykładowcą plenerów Film Spring Open organizowanych przez Sławomira Idziaka, gdzie uczy reportażu interaktywnego i prowadzi grupę twórców internetowych.