Lidia Piekarska

0
74

Obecne stanowisko:
Właścicielka Beyond Public Relations

Właścicielka agencji komunikacji Beyond Public Relations.
Specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji, PR kryzysowym, działaniach community relations, PR miejsc, miast i wydarzeń, PR korporacyjnym, a także działaniach w mediach społecznościowych. Posiada doświadczenie przy współpracy z instytucjami, urzędami miast, korporacjami oraz spółkami tj.: P & G Gillette, Gillette, Aquapark Fala Łódź, Urząd Miasta Łódź, Międzynarodowy Festiwal Komiksu w Łodzi, Łódź Art Centre, agencja pracy tymczasowej Start People, sieć kawiarni AROMA Espresso Bar Polska, Czerwona Torebka S.A., MAŁPKA S.A., Grupa TOYA; P. P. „Porty Lotnicze” (Lotnisko Chopina, miasteczko biznesowe Chopin Airport City), Grupa ATLAS, Karimpol, Capital Park, Radaway.
Dwukrotnie nominowana do nagrody w konkursie PRotony (2010 oraz 2012) w kategorii: zespół/osoba w firmie PR-owskiej. Za działania na rzecz promocji kulturalnej oferty Łodzi na arenie ogólnopolskiej otrzymała nagrodę „Mocni Wizerunkiem 2009”. Za projekty realizowane dla Klientów agencji otrzymała dwa wyróżnienia w konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations – Złote Spinacze w latach 2011 oraz 2012 oraz nagrodę główną Złoty Spinacz 2014 w kategorii „Kreatywność”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj