Obecne stanowisko:
Account
Manager: w Consulting’n More
Od września 2017 roku Account Manager w Consulting’n More. Do obecnych obowiązków Magdaleny Mikołajczak należy koordynacja działań operacyjnych prowadzonych przez agencję w ramach poszczególnych projektów PR (m.in. Open Eyes Economy Summit, Viasat World, Rockwell Automation) oraz zarządzanie zespołem konsultantów. Zajmie się także usprawnieniem organizacji firmy oraz czuwaniem nad jakością prowadzonych projektów.
Poprzednio pracowała jako Account Manager w Synertime i tym samym liderka działu Brand PR a agencji. Odpowiadała za koordynację wszelkich kampanii z zakresu promocji marek, eventów, media relations oraz blogger relations. Podlegał jej kilkuosobowy zespół konsultantów.
Poza eventami i komunikacją PR dotychczas zajmowała się działaniami z zakresu blogger relations, obsługą profili na portalu Facebook, a także: projektowaniem i zarządzaniem treściami stron www, planowaniem oraz zakupem mediów, koordynacją kampanii reklamowych i cross marketingowych, realizacją sesji zdjęciowych, produkcją i postprodukcją ponad 60 spotów promocyjnych.
Przez ponad 9 lat swojej zawodowej kariery wspierała komunikacyjnie kilkunastu klientów z branży lifestylowej, spożywczej i kosmetycznej, ale także wnętrzarskiej, zabawkarskiej oraz medycznej – m.in. TABASCO, Kikkoman, Zepter, Jan Niezbędny, Bakalland, Global Fish, Bioconcept-Gardenia, Świt Pharma (Spółdzielnia Inwalidów ŚWIT), wydawnictwo Wolters Kluwer Polska, Avon Cosmetics Polska, Unimil, Candy, Hoover, TM Toys, Sante, Alpro Soya.
W przeszłości była związana m.in. z Bright Agency.