Obecne stanowisko:
Head of PR and Content Marketing w Grupie Eura7
Z początkiem lutego 2022 roku Maks Michalczak awansował w Grupie Eura7 na stanowisko Head of PR and Content Marketing. Michalczak jest odpowiedzialny za PR i content marketing należących do grupy spółek Nofsza (odpowiedzialnej za loterie) oraz Viscale (zajmującej się programami lojalnościowymi), a także klientów tych firm. Rozszerzone zostały także jego kompetencje w zakresie content marketingu całej Grupy i jej klientów.
Wcześniej, przez pięć lat, pełnił funkcję PR
Manager:a w agencji Abanana należącej do Grupy Eura7. Do jego obowiązków należało koordynowanie prac działu PR, w tym tworzenie kompleksowych koncepcji komunikacji marketingowej dla klientów, utrzymywanie relacji z mediami oraz wzmacnianie wizerunku firmy.
Od lutego 2016 do lutego 2017 roku był managerem ds. komunikacji w Ekstraklasie.
Poprzednio kierował biurem prasowym i odpowiadał za politykę informacyjną Wisły Kraków. W klubie pracował od 2006 roku. Funkcje te od lutego 2014 roku do lipca 2015 łączył ze stanowiskiem rzecznika prasowego krakowskiego klubu.
Absolwent polonistyki. Specjalizuje się w edytorstwie i komunikacji medialnej.