Od czerwca 2016 roku senior manager w Deloitte Communications, zespole w ramach Deloitte, zajmującym się strategicznym doradztwem w zakresie komunikacji wspierającej kluczowe procesy biznesowe przedsiębiorstw. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, dialogu społecznym i komunikowaniu procesów zmiany w organizacjach.
Posiada ponad 15 lat doświadczenia w strategicznym doradztwie komunikacyjnym, public affairs i mediach. Pracował w największych sieciowych agencjach PR w Polsce. M.in. jako associate director w Havas PR Warsaw i szef działu Komunikacji korporacyjnej i Public Affairs, do grudnia 2011 roku jako wiceprezes ds. rozwoju biznesu i account director w dziale Corporate PR agencji Glaubicz Garwolińska Consultants, a wcześniej w Mmd PR (obecnie Grayling)
Doradzał czołowym polskim i międzynarodowym firmom z sektora energetycznego, kolejowego, przemysłowego oraz Telco, w tym m.in. Energa, PGE, Dong Energy, EDP Renewables, ZAK, Lotos, PKP Cargo, Przewozy Regionalne, PKP Wars, Maersk, IBM, 3M, Vodafone, Lenovo, Samsung, IKEA, BMW.
Wykładowca akademicki i trener. Prowadzi wykłady z komunikacji strategicznej na kierunku MBA Energetyka na Uczelni Łazarskiego w Warszawie
Przed rozpoczęciem pracy konsultanta PR przez wiele lat był dziennikarzem i redaktorem zajmującym się tematyką nowych technologii i gospodarki w takich mediach jak Gazeta Wyborcza, czy Puls Biznesu. Jest absolwentem Wydziału Prawa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, oraz studiów podyplomowych Mediacje i Negocjacje na SWPS.