Obecne stanowisko:
PR
Manager: FlixBus Polska
Od stycznia 2018 roku PR Manager FlixBus Polska. Do jej zadań należy: zbudowanie strategii komunikacji Flixbus w Polsce, kreowanie wizerunku marki poprzez PR korporacyjny, konsumencki oraz relacje z mediami branżowymi, PR kryzysowy i antykryzysowy oraz obsługa wydarzeń i konferencji.
Poprzednio od stycznia 2013 roku pracowała w agencji Clue PR, najpierw jako account executive, a potem, od początku 2016 roku na stanowisku Head of Lifestyle & Brand PR. W Clue PR w dziale Lifestyle&Brand PR obsługiwała m.in. takich klientów jak: mytaxi, Fellowes, Foodpanda, PayPal.
W branży public relations od 2011 roku. Wcześniej pracowała w Partner of Promotion, m.in. dla takich klientów, jak PolskiBus.com czy Tiger, a następnie we Fleishman-Hillard, gdzie prowadziła działania dla takich klientów, jak: Chevrolet Polska, Marionnaud Parfumeries, Philips czy Merck.