Obecne stanowisko:
Starszy specjalista ds. PR-u i marketingu w Grupie Domodi
Od października 2018 roku starszy specjalista ds. PR-u i marketingu w Grupie Domodi. Odpowiada za realizację strategii wizerunkowej dla Domodi.pl w 2019 roku.Do jej obowiązków należą: realizacja strategii komunikacji oraz działań marketingowych online i offline dla Domodi.pl, budowanie świadomości marki wśród użytkowników, utrzymywanie kontaktów z mediami i influencerami, prowadzenie akcji promocyjnych oraz koordynowanie działań ATL i BTL.
Wcześniej od grudnia 2016 roku pracowała jako starszy specjalista ds PR w Komunikacji Plus. Prowadziła projekty z obszarów komunikacji wizerunkowej, kryzysowej oraz social media.
Z public relations i komunikacją jest związana od sześciu lat. Do zespołu Komunikacji Plus przeszła z firmy Sfera Group. Doświadczenie budowała również w agencjach Avando PR i Konceptika. Współpracowała z firmami z branży fashion, beauty, gaming, spożywczej i budowlanej. Ostatnie dwa lata poświęciła na działania w obszarze PR-u produktowego, pełniąc funkcję doradcy w zakresie wdrażania na rynek nowych produktów.
W latach 2013-2015 zajmowała się działaniami wizerunkowymi w mediach społecznościowych dla marek beauty i gaming. Tworzyła aplikacje facebookowe i sklepy internetowe, wdrażała także działania real time marketingowe.
Jest współautorką projektu Wro Street Fashion, w ramach którego w latach 2011-2016 prowadziła bloga i współorganizowała wydarzenia modowe we Wrocławiu i Warszawie.