Obecne stanowisko:
Group Communications
Manager: Grupy CANPACK
Z początkiem lipca 2018 roku objęła nowo utworzone stanowisko Group Communications Managera Grupy CANPACK, globalnego producenta aluminiowych puszek napojowych, opakowań dla przemysłu spożywczego i chemicznego oraz butelek i zamknięć koronowych. Odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, w tym za działania wizerunkowe, media relations, komunikację aktywności sponsoringowej i CSR oraz elementy employer brandingu i działania w mediach społecznościowych.
Posiada trzynastoletnie doświadczenie w branży komunikacyjnej. W ciągu ostatnich dwóch lat prowadziła działalność konsultingową, w ramach której realizowała projekty komunikacyjne dla Dasault Systèmes i Criteo oraz współpracowała z Ogilvy PR. Wcześniej pełniła funkcję Marketing Communications Coordinatora w europejskiej siedzibie firmy Rakuten Kobo w Luksemburgu, gdzie odpowiadała za rozwój i implementację strategii komunikacji marketingowej firmy w Niemczech, Holandii, Francji i Włoszech. Doświadczenie zawodowe zdobywała też w agencji Partner of Promotion, gdzie zarządzała projektami komunikacyjnymi takich firm jak: Samsung, Motorola, Logitech, Procter&Gamble, Xerox czy Bacardi Martini.