Partner w Tailors Group. Poprzednio, (do grudnia 2014) jako dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej agencji 24/7Communication kierował w niej działem Corporate Communication and Reputation Management oraz koordynował współpracę z nowojorskim Reputation Institute.
Wcześniej, od października 2012 roku, corporate practice manager w Hill+Knowlton Strategies. Odpowiadał za rozwój oraz koordynację prac działu komunikacji korporacyjnej.
Z agencją związany był od 2011 roku. W tym czasie miał okazję pracować m.in. dla: Brembo, Tigris Group, Deloitte i GlaxoSmithKline. W obrębie globalnej struktury H+K pełni również funkcję head of global GSK account team.(es)
Ma tytuł MBA Executive, nadany przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie oraz Uniwersytet w Minnesocie – Carlson School of Management. Jest magistrem ekonomii Wyższej Szkoły Handlu i Prawa ze specjalizacją: Międzynarodowe Stosunki Gospodarczej i Polityczne. Ukończył również London School of Public Relations, a także podyplomowe studium PR przy SGH. Michał jest finalistą polskiej edycji „Cannes Lions Young Creatives 2009” w kategorii PR.