Natalia Długosz

0
126

Obecne stanowisko:
Marketing & Communications
Manager: Eastern Europe & EMEA

Natalia Długosz – odpowiada za strategię, marketing i komunikację w międzynarodowych korporacjach, wprowadzając produkty na rynek, uruchamiając kampanie znacząco zwiększające sprzedaż i rozpoznawalność marek oraz zdobywające międzynarodowe nagrody (w tym 3x Stevies). W 2023 roku została nagrodzona tytułem „Woman of the Year” (Stevie). W 2019 roku otrzymała tytuł Dyrektora Marketingu Roku w kategorii „Master of International Marketing” (MediaRun).
Obecnie, od października 2018 roku – marketing and communications manager globalnej firmy Resideo, odpowiada za region Europy Środkowo-Wschodniej (Polska oraz Bułgaria, Czechy, Rumunia, Słowacja, Ukraina i Węgry) i wspiera działania w regionie EMEA. Wcześniej, od lutego 2013 roku – marketing and communications manager na Europę Środkowo-Wschodnią (Polska oraz Bułgaria, Czechy, Rumunia, Słowacja, Ukraina i Węgry) w koncernie Honeywell (100 Fortune). Poprzednio, od listopada 2009 roku, odpowiadała za działania marketingowe na rynku polskim dla marki Devi w Danfoss. Współpracowała również z wydawnictwem Agora jako redaktor. Karierę zawodową rozpoczęła od badań rynkowych oraz firmy Millward Brown SMG/KRC.
Jest absolwentką filologii polskiej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz studiów podyplomowych: zarządzanie marką w Szkole Głównej Handlowej, business english w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, psychologia biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego oraz coaching na Akademii Leona Koźmińskiego.
Członkini klubu dyrektorek i dyrektorów PR – zrzeszającego ekspertów PR razem działających na rzecz branży.
Jurorka „Złotych Spinaczy” – największego konkursu PR w Polsce.
Wykłada na Uniwersytecie Warszawskim.
Wspiera innych w rozwoju jako coach i mentor.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj