Olka Kaźmierczak – strateżka marek mody, przedsiębiorczyni i autorka bloga o nowym systemie mody.
W 5 lat założyła dwie firmy, akademię biznesu mody Fashion PR Talks i kolektyw strategiczny POP UP GRUPA, przeszkoliła z budowania marki ponad 1000 specjalistów z całego kraju i była pierwszym krytykiem literackim z gościnnym wykładem o komunikacji mody na SGH i SWPS.
Zawodowo maczała palce w rozwoju takich firm jak Bohoboco, L37, Tova czy Abriga budując marki i kampanie doceniane przez redaktorki Vogue, Elle, Harper’s Bazaar czy i-D. W 2019 r. jedna z tych historii, kampania o chodzeniu dla marki obuwia L37, zgarnęła srebro Klubu Twórców Reklamy.
Wszystkim, co wie o budowaniu marek i życiu po swojemu dzieli się na Instagramie i blogu olkakazmierczak.com.
Absolwentka polonistyki na Uniwersytecie Jagiellońskim i Nowego Public Relations na Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera.