Od marca 2016 roku Consulting Director w Havas PR.
Odpowiada za projekty z obszaru komunikacji korporacyjnej z naciskiem na PA, a także komunikacji kryzysowej oraz związanej z konsultacjami społecznymi. W branży od 10 lat, Havas PR – od 2012 roku. Ma duże doświadczenie w branżach energetycznej, przemysłowej, motoryzacyjnej oraz IT. Pracował m.in. dla firm Google, Microsoft, General Electric, IBM, Samsung, BMW Group, Orange oraz Ikea. Był odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii komunikacyjnych dla klientów z branży energetycznej takich jak Grupy Energa, Doosan Power Systems oraz Aldesa. Doświadczenie zdobywał także w sektorze FMCG, realizując projekty komunikacyjne dla Mars Polska, Danone, Grupy Żywiec czy McCain. Ukończył Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego oraz podyplomowe międzynarodowe studia menedżerskie w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach.