Obecne stanowisko:
Chief Communications Officer
Chief Communications Officer w Publicis Groupe Polska. Odpowiada za strategię komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej Publicis Groupe. Dotychczas pracował jako Practice Lead Communications w Publicis Media.
Wcześniej był m.in. dyrektorem ds. reputacji marki w Starcom MediaVest. Odpowiadał wtedy za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Ruszak był związany z SMG od 2006 roku. Na początku pełnił funkcję Marketing
Manager:a. Zajmował się wówczas public relations i komunikacją BtoB Publicis Groupe Media (PGM), struktury negocjacyjnej tworzonej przez SMG i ZenithOptimedia Group. Posiada również doświadczenie dziennikarskie. Pracował w wydawnictwie VFP Communications, „Media&Marketing Europe” i Programie III Polskiego Radia. Od 2004 r. był również korespondentem brytyjskiego magazynu Media&Marketing Europe, wydawanego przez koncern Emap. Doświadczenie dziennikarskie zdobywał w Programie III Polskiego Radia, prowadził również warszawski oddział studia graficznego Pracownia.