Od listopada Business Partner w HUMAN TO BUSINESS (H2B).
W firmie będzie odpowiadał za wprowadzenie i rozwój nowopowstającej kategorii „360”, dotyczącej rynku komunikacji marketingowej. Do obowiązków Miklaszewskiego będzie należeć m.in. współpraca z marketerami, mediami, wyspecjalizowanymi agencjami, domami mediowymi, firmami badawczymi.
Ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Pierwsze szlify zawodowe zdobywał w pracy w TV Polsat, domu mediowym OMD, a przez ostatnie 7 lat, do momentu swojej rezygnacji ze stanowiska dyrektora zarządzającego, pracował w agencji reklamowej TBWA. Następie pracował w WALK jako CEO
Jest absolwentem SGH (Marketing i Zarządzanie), SGGW i Warszawskiego Centrum Dziennikarstwa pod auspicjami The Rudgers University. Zaangażowany w pracę w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR przy projekcie Dobre Praktyki Przetargowe, wielokrotnie brał udział w pracach komitetu organizacyjnego EFFIE i MEDIA TRENDY, juror EFFIE, wykładał w Podyplomowym Studium Marketingu Sportu przy SGH.