Obecne stanowisko:
Specjalista ds. PR w Komunikacji Plus
Od lutego 2017 roku specjalista ds. PR w Komunikacji Plus. Prowadzi projekty z obszaru komunikacji korporacyjnej.
Robert Tarnowski jest związany z branżą public relations od ponad 3 lat. Pracował w agencjach Procontent Communication, Glaubicz Garwolińska Consultants i ostatnio Havas PR. Współpracował
z takimi firmami jak m.in. BMW, PKN ORLEN, PGNiG Obrót Detaliczny, Navcom Systems czy Britenet.
W latach 2015 – 2016 był odpowiedzialny za stworzenie oraz implementację strategii komunikacji medialnej dla klientów z sektora zbrojeniowego oraz technologicznego. Doradzał klientom uczestniczącym w przetargach publicznych wartych kilkanaście miliardów złotych.
W 2016 roku prowadził dla BMW Group Polska działania z obszaru PR korporacyjnego i produktowego. Zrealizował także projekt komunikacji społecznej inwestycji greenfield w Polsce. W swojej karierze wspierał także projekty z zakresu sponsoringu sportowego dla PGNiG Obrót Detaliczny (Strefy Kibica EHF Euro 2016) oraz PKN ORLEN (Rajd Dakar 2016). Zaangażowany był także w kampanie społeczne z sektora healthcare, m.in. STOMAlife. Odkryj stomię”.
Robert Tarnowski jest jednym z organizatorów cyklicznych spotkań branżowych „PR bez krawatów” oraz bloga o komunikacji i mediach
http://prbezkrawatow.pl/
. Ukończył studia socjologiczne na Wydziale Filozofii i Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Collegium Civitas.