Wojciech Wężyk

0
54

Od listopada 2010 współwłaściciel firmy Brandscope specjalizującej się w działaniach PR, a także w marketingu prosprzedażowym i rozwoju biznesu dla branż finansowej i prawnej. Wcześniej – od lipca 2008 – jako kierownik biura prasowego w Grupie Ergo koordynował prace biura, które skupiają się na prowadzeniu polityki informacyjnej i kontaktowaniu się z mediami. Od 2007 był dyrektorem ds. PR firmy Goldenegg – Niezależni Doradcy Finansowi. Odpowiedzialny za powstanie i realizację strategii komunikacji brokera, zarządzanie relacjami z mediami, komunikację wewnętrzną (współpraca z działem marketingu).
Do kwietnia 2007 roku był rzecznikiem prasowym zarządzającym działem PR Multibanku. Odpowiadał za przygotowanie i wdrożenie strategii działań PR dla MultiBanku (strategia krótko i średnioterminowa uwzględniająca pozycjonowanie MultiBanku na rynku oraz w Grupie BRE Bank SA, zgodna z głównymi celami biznesowymi organizacji); przygotowanie i wdrożenie strategii działań PR w sytuacji kryzysowej (dokument stanowi „mapę” działań w sytuacjach, które mogą negatywnie wpłynąć na wizerunek MultiBanku, jego wytyczne są wypadkową codziennego, wielokanałowego monitoringu mediów), a także zbudowanie i koordynację relacji z mediami (kilkaset rekordów w bazie danych dziennikarzy, wykorzystywanie nowych narzędzi media relations, jakich dostarcza Internet).
Wcześniej pracował m.in. w Krakowskiej Agencji PR, a także jako freelancer m.in. dla takich firm jak: dla Ahold Polska, Intel, Geo.
Absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj