Obecne stanowisko:
Dyrektor generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
Z wykształcenia politolog, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Wcześniej pracownik naukowy UW, dziennikarz, redaktor i wydawca, wykładowca komunikacji społecznej. Obecnie jest dyrektorem generalnym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.
Na początku lat 90. współtworzył m.in. dziennik Nowa Europa, gdzie był zastępcą Krzysztofa T. Toeplitza, pierwszego redaktora naczelnego gazety. Następnie współtworzył warszawską redakcję miesięcznika Businessman Magazine. Pełnił tam potem funkcje sekretarza redakcji, z-cy redaktora naczelnego i p.o. redaktora naczelnego. Pod koniec lat 90. był dyrektorem wydawniczym czasopism kobiecych, m.in. Pani, Uroda, Kobieta i Życie, 101 Porad, Smaki i Aromaty, stworzył portal internetowy Sekrety kobiet i zainicjował program telewizyjny pod tym samym tytułem. W roku 2004 zaprojektował i powołał do życia nowe czasopisma WSiP: Hi, Ergo, Świat Techniki.
W latach 2006-2017 pracował w Konfederacji Lewiatan jako dyrektor departamentu komunikacji i z-ca dyrektora generalnego. W 2011 r. zainicjował Europejskie Forum Nowych Idei i przez 6 pierwszych edycji był jego organizatorem.
Laureat nagród branżowych (z zespołem): Złoty Spinacz, Złota EFFIE, Proton. Członek jury w tych i kilku innych konkursach.
Współpracuje z uczelniami wyższymi jako ekspert specjalizujący się w komunikacji społecznej, wpływie rewolucji cyfrowej na gospodarkę, przemianach współczesnego kapitalizmu.