Lingwista, pedagog i manager, praktyk skutecznych metod komunikacji, trener biznesu oraz autor opracowań na tematy językowe i komunikacyjne.
Założyciel Modern Corp., agencji PR specjalizującej się w dziedzinie wizerunku i reputacji. Wiceprezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR). Wykładowca Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, trener w Akademii PRoto, komentator w ogólnopolskich stacjach TV, oraz w innych mediach, wydarzeń i kwestii dotyczących komunikacji, wizerunku i reputacji oraz etykiety biznesu.
Posiada ponad 20 lat doświadczenia w obszarze komunikacji i PR dla największych międzynarodowych korporacji, w których był odpowiedzialny mi.in za biura prasowe, komunikację wewnętrzną i CSR oraz za tworzenie i wprowadzanie strategii komunikacyjnych. Specjalizuje się w kontaktach z mediami, zarządzaniu zmianami, komunikacji korporacyjnej i kryzysowej, promocji marek i zarządzaniu reputacją.
Był dyrektorem departamentów PR w FSO, General Motors, Opel Polska, Lafarge oraz PTC (Era, T-Mobile), a także koordynatorem sekcji komunikacji społecznej dla rządu stanu Victoria w Australii, wykładowcą Business English i komunikacji międzykulturowej w Paryżu oraz asystentem na wydziale anglistyki Uniwersytetu Śląskiego. Absolwent anglistyki UŚ, stypendysta doktorancki na Uniwersytecie Cambridge, uzyskał dyplom zarządzania stosowanego w Australian Institute of Management ze specjalizacją Marketing Stosowany i Zarządzanie Personelem.
Wykładowca
Akademii PRoto
. Prowadzi moduł „
Zarządzanie zmianami
”. Prowadzi również szkolenia otwarte: „
Komunikacja w kryzysie: współpraca agencji PR z klientem
”, „
Ze starego w nowe – rebranding w jednym palcu
”, „
Portret rzecznika malowany kamerą – szkolenie NIE TYLKO dla rzeczników prasowych
”, „
Organizacja pracy biura prasowego – jak zwiększyć skuteczność kontaktów z mediami?
”.