Za koordynację zespołu, obsługującego polski oddział firmy GlaxoSmithKline w zakresie public relations, odpowiada w zespole Multi Communications nowy account manager – Krzysztof Pilaszek.
Pilaszek dołączył do działu corporate & business communications i koordynuje prace zespołu, wspierającego zarządzanie komunikacją korporacyjną w GSK Commercial. Z branżą PR związany jest od ponad 7 lat. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w agencji Pegasus Public Relations, gdzie pracował, m.in. dla Centralwings i Shell Helix. Później współpracował z zagranicznymi agencjami: londyńskim i monachijskim oddziałem Firefly Communications oraz brukselską Duomedia PR. Był także PR managerem w ZooM Advertising – współodpowiadał wówczas za opracowywanie strategii PR i realizację działań dla marek: Arval (Grupa BNP Paribas), Lipton (Unilever) i PTC Era (obecnie T-Mobile).W ostatnim czasie, jako senior PR manager w Pełka PR/ BBN Poland, zajmował się działaniami wizerunkowymi dla Neste, Volkswagen Bank Polska, Belgijskiej Izby Gospodarczej, TATA Steel i Vitis Pharma. (es)