O nas

PRoto.pl jest portalem branżowym poświęconym tematyce marketingu i public relations, digital PR, employer brandingu, sponsoringu, influencer marketingu, CSR oraz ESG, a także marketingu regionalnego czy public affairs.

Od 2004 roku nieprzerwanie dostarczamy rzetelne i aktualne wiadomości z branży public relations. Nasz serwis powstał z myślą o profesjonalistach PR z inicjatywy Instytutu Monitorowania Mediów. Portal szybko zyskał uznanie dzięki wysokiej jakości treściom i wiarygodnym, rzetelnym informacjom.

W odpowiedzi na dynamiczne zmiany w branży komunikacji marketingowej, PRoto.pl sukcesywnie rozszerza swoją tematykę. Dziś w związku z przenikaniem się różnych dziedzin komunikacji portal opisuje nie tylko świat public relations, lecz także szeroko pojęty marketing, digital PR, sponsoring, CSR oraz ESG, influencer marketing, marketing polityczny czy promocję miast i regionów.

Naszą misją jest wspieranie profesjonalistów przez dostarczanie najnowszych informacji, dogłębnych analiz oraz inspirujących case studies.

Publikujemy kluczowe wiadomości, przekrojowe artykuły, przykłady najciekawszych kampanii, wywiady oraz badania, wspierając rozwój branży komunikacji marketingowej od 2004 roku.

Do ponad 10 000 subskrybentów wysyłamy bezpłatny newsletter ze wszystkimi aktualnościami. Zachęcamy do zapisania się na listę odbiorców naszego biuletynu!

Czytelnicy PRoto.pl znajdą również specjalistyczną ofertę ogłoszeń rekrutacyjnych związanych z branżą komunikacji marketingowej.