Kraków Airport – międzynarodowy port lotniczy im. Jana Pawła II, drugi pod względem wielkości ruchu pasażerskiego w kraju, rozpoczął współpracę zakresie obsługi swojego profilu na Facebooku z firmą konsultingową Brandscope.
Zespół Brandscope przygotuje nową strategię obecności portu lotniczego w portalu Facebook, rozbuduje profil o aplikacje, zajmie się też moderacją bieżącej komunikacji z fanami i pozyskaniem nowych. Współpraca ma charakter projektowy. Umowa została podpisana na 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Za obsługę klienta odpowiada Daniel Trzaskoś, head of PR. (es)
Wiele praktycznych rad dotyczących prowadzenia FanPage’a, sposobów aktywizowania fanów, wykorzystywania aplikacji, możliwości reklamowych i ewaluacji tych działań zostanie przedstawionych w trakcie praktycznych warsztatów „Facebook bez tajemnic” zorganizowanych przez PRoto.pl i Heurekę. Organizatorzy proszą o przyniesienie na szkolenie własnych laptopów! Szkolenie odbędzie się 31 sierpnia w Warszawie. Zapraszamy!