niedziela, 24 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościByli dziennikarze Przekroju doradzą, jak kontaktować się z mediami

Byli dziennikarze Przekroju doradzą, jak kontaktować się z mediami

Byli redaktorzy i dziennikarze Przekroju założyli firmę doradztwa media relations Pably – Redakcja Licznych Talentów i Dobrych Tekstów. Będą prowadzić też działalność szkoleniową.

Inicjatorem przedsięwzięcia jest Paweł Wieczorek, wieloletni redaktor Przekroju i szef działu „Wydarzenia” tygodnika. Do współpracy zaprosił Marcelinę Szumer – dziennikarkę Metra, Przekroju i Bluszcza. Pably zajmie się strategią medialną dla firm i organizacji. „Z praktyki wiemy, jak dużo błędów popełniają organizacje usiłujące przekazać swoje komunikaty do właściwych osób w redakcji, w odpowiednim terminie, w interesującej formie. Przez lata byliśmy odbiorcami treści PR, dziennikarzami i redaktorami ściganymi listownie, mailowo i telefonicznie przez specjalistów od marketingu. Nauczyliśmy się, jak ich unikać, ale i jak wykorzystać” – zaznacza Wieczorek i dodaje, że zespół wkrótce się powiększy. (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj