Przetarg na obsługę public relations i poprowadzenie kampanii społeczno-edukacyjnej marki Durex rozstrzygnięty. O „przyjemności, zabawie, rozkoszy i jednocześnie odpowiedzialności”, w ramach nawiązanej współpracy, opinię publiczną w imieniu firmy poinformuje Multi Communications.
Agencja pokonała trzech konkurentów w postępowaniu przetargowym i odpowiada m.in. za PR produktowy oraz realizację bieżących działań związanych z przyjętą na 2012 rok kampanią edukacyjno-społeczną marki. „Misją Durex jest wspieranie udanego życia erotycznego poprzez promocję otwartości, szczerości i odpowiedzialności i to właśnie chcemy ugruntować wśród Polaków” – mówi Dorota Bieniek-Kaska, PR department director Multi Communications. Obsługą klienta zajmie się natomiast Kamila Kurek, account manager. Długość podpisanego kontraktu jest poufna. Firmy nie informują też, z czyich usług PR Durex korzystał wcześniej. (es)