niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościZmiana zachowań konsumentów

Zmiana zachowań konsumentów

CSRwire donosi o tym, że konsumenci z USA coraz częściej zwracają uwagę na społeczne zaangażowanie firmy, której produkty kupują.

Amerykańska agencja marketingowa BBMG przy współpracy z Global Strategy Group i Bagatto Customers Insights Consultancy postanowiła zbadać zmianę zachowań konsumenckich pod wpływem „zielonej fali” ekologicznej. Za podstawową sferę badań uznano świadomość konsumentów co do wpływu, jaki przemysłowcy mają na ludzi i na naszą planetę.

Badania wykazały istotne zmiany w zachowaniu konsumentów. Klienci wielkich sieci handlowych wymagają, aby firmy te poza zaspokajaniem ich potrzeb, dbały o swoich pracowników i środowisko naturalne. Badający wyróżnili pięć podstawowych wartości najważniejszych dla konsumentów, są to: zdrowie i bezpieczeństwo, cena i jakość oraz wprowadzanie zmian. Świadomość zagrożeń związanych ze zmianami klimatu znacznie wzrosła. Konsumenci pragną, aby produkty, sposób ich dostarczania i wytwarzania był jak najbardziej przyjazny dla otoczenia. Zdecydowana większość uważa, że w sklepach powinno być więcej niezmodyfikowanych, ekologicznych produktów. Ważnym aspektem wpływającym na wybory konsumentów okazała się również społeczna odpowiedzialność firm. (mk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj