poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościMagellan Awards dla polskich agencji

Magellan Awards dla polskich agencji

Znamy już polskie agencje, które zostały wyróżnione statuetkami Magellan Awards. Należą do nich On Board PR, Partner of Promotion i Profile.
Platynowa statuetka Magellan Awards 2007 w kategorii Organisational Communication (w przedziale* do 100 mln dol) trafiła do On Board PR za projekty realizowane na zlecenie NSZZ „Solidarność”; złota – w kategorii Product/Service Communication: Business-to-business (w przedziale do 100 mln dol) za projekt „Bo życie ma być soczyste” realizowany dla kanału telewizyjnego Foxlife. Jurorzy umieścili też projekty na liście 50-ciu najlepszych kampanii PR na świecie: projekt dla NSZZ „Solidarność” znalazł się na 14-stym miejscu, a dla Foxlife – na 46.

Agencja Partner of Promotion zdobyła 2 złote statuetki w kategorii Community Relations za program edukacyjny Akademia Zdrowego Rozwoju Instytutu Pampers realizowany dla Procter&Gamble (w przedziale 100 mln do 1 mld dol.) oraz projekt „Bezpiecznie na drogach z 3M” (w przedziale10 do 100 mln dol.) Ponadto brązowa statuetka w kategorii Community Relations (przedział 10 mln do 100 mln) przypadła kampanii „Szkoła bez przemocy” prowadzonej przez agencję Profile dla Polskapresse, Mediów Regionalnych w porozumieniu z Fundacją TP.

Magellan Awards 2007 to siódma edycja corocznego konkursu, którego organizatorem jest LACP ww.lacp.com League of American Communications Professionals – organizacja skupiająca profesjonalistów z dziedziny komunikacji. Konkurs adresowany jest do firm i organizacji z całego świata.

Z pełną listą tegorocznych zwycięzców można się zapoznać na stronie
 
http://www.lacp.com/2007magellan/competition.htm

*Przedziały odnoszą się do rocznych przychodów firmy, dla której realizowany był projekt. (kk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj