Znamy już polskie agencje, które zostały wyróżnione statuetkami Magellan Awards. Należą do nich On Board PR, Partner of Promotion i Profile.
Platynowa statuetka Magellan Awards 2007 w kategorii Organisational Communication (w przedziale* do 100 mln dol) trafiła do On Board PR za projekty realizowane na zlecenie NSZZ „Solidarność”; złota – w kategorii Product/Service Communication: Business-to-business (w przedziale do 100 mln dol) za projekt „Bo życie ma być soczyste” realizowany dla kanału telewizyjnego Foxlife. Jurorzy umieścili też projekty na liście 50-ciu najlepszych kampanii PR na świecie: projekt dla NSZZ „Solidarność” znalazł się na 14-stym miejscu, a dla Foxlife – na 46.
Agencja Partner of Promotion zdobyła 2 złote statuetki w kategorii Community Relations za program edukacyjny Akademia Zdrowego Rozwoju Instytutu Pampers realizowany dla Procter&Gamble (w przedziale 100 mln do 1 mld dol.) oraz projekt „Bezpiecznie na drogach z 3M” (w przedziale10 do 100 mln dol.) Ponadto brązowa statuetka w kategorii Community Relations (przedział 10 mln do 100 mln) przypadła kampanii „Szkoła bez przemocy” prowadzonej przez agencję Profile dla Polskapresse, Mediów Regionalnych w porozumieniu z Fundacją TP.
Magellan Awards 2007 to siódma edycja corocznego konkursu, którego organizatorem jest LACP ww.lacp.com League of American Communications Professionals – organizacja skupiająca profesjonalistów z dziedziny komunikacji. Konkurs adresowany jest do firm i organizacji z całego świata.
Z pełną listą tegorocznych zwycięzców można się zapoznać na stronie
http://www.lacp.com/2007magellan/competition.htm
*Przedziały odnoszą się do rocznych przychodów firmy, dla której realizowany był projekt. (kk)