Nowym dyrektorem marketingu i PR została Joanna Mroczek, która będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii marketingowej i komunikacyjnej CBRE w Polsce. Wcześniej stanowisko to obejmowała Paulina Krasnopolska. Mroczek pozostaje jednocześnie dyrektorem działu badań rynku. Posiada 10-letnie doświadczenie w branży nieruchomości, specjalizuje się w przygotowywaniu szczegółowych opracowań sektorowych dla rynku nieruchomości komercyjnych a także projektów doradczych dla podmiotów biznesowych
Do zespołu dołączyła również Natalia Wenzławska, która objęła stanowisko specjalisty ds. marketingu i PR. Będzie odpowiedzialna za działania z zakresu public relations, komunikację wewnętrzną oraz strategię marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych firmy. Wcześniej pracowała w BNP Paribas Real Esteta, gdzie odpowiadała za działania związane z marketingiem i komunikacją korporacyjną. Dział wspierany jest od grudnia przez Annę Szczawińską, asystentkę ds. marketingu i PR. (mb)