Łukasz Wójcik objął stanowisko dyrektora działu marketingu i PR w polskim oddziale Mitsubishi Motors. To nowa struktura, która powstała po wyłączeniu działu marketingu oraz działu PR z pionu sprzedaży.
Oba działy dotychczas podlegały Adamowi Męcińskiemu. Po zmianach dział marketingu i PR dzieli się na dwa zespoły: marketingowy (szefową jest Magdalena Gałek) i PR-owy, zarządzany przez Kingę Lisowską.
Łukasz Wójcik jest absolwentem Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego. Od 15 lat zdobywa doświadczenie w obszarach marketingu, PR, CRM i tworzenia strategii marketingowych. Dotychczas współpracował m.in. z Saatchi&Saatchi, Grey Worlwide i British American Tobacco. Przez niemal 10 lat pełnił obowiązki menadżera do spraw komunikacji w firmie Volvo Car Poland. Przez ostatnie lata współpracował z Harvard Business Review Polska. (ks)