Producent rozwiązań wyposażenia łazienek – firma Roca po raz kolejny zaprosiła do współpracy agencję Solski BM. Będzie ona teraz odpowiadać m.in. za PR korporacyjny i produktowy klienta.
Już wcześniej, w latach 2009-2001, Roca korzystała z usług Solski BM. Od marca 2015 roku obsługuje zaś klienta w mediach społecznościowych. Nowa umowa zakłada natomiast, poza PR-em korporacyjnym i produktowym, obsługę marki Laufer, doradztwo strategiczne, zarządzanie relacjami z mediami, a także realizację projektów edukacyjnych dotyczących urządzania mieszkania i wyposażenia łazienek.
Z ramienia agencji za działania odpowiedzialny jest zespół: Elżbieta Mańkowska-Tropiło, Manager, Agata Grzelczyk, Associate i Zofia Trzcińska, Client Executive.
Agencję wybrano w konkursie ofert. Umowa została podpisana do końca 2016 roku. (ak)