niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościLoveBrands Relations z Polskim Towarzystwem Chirurgii Robotowej

LoveBrands Relations z Polskim Towarzystwem Chirurgii Robotowej

LoveBrands Relations było odpowiedzialne za obsługę medialną II Międzynarodowego Kongresu Polskiego Towarzystwa Chirurgii Robotowej oraz I Polsko-Włoskiego Sympozjum Chirurgii Robotowej w Onkologii, które odbyło się w dnaich 4-5 marca 2016 we Wrocławiu.

W ramach współpracy agencja zajęła się prowadzeniem biura prasowego. Agencja odpowiada za relacje z mediami także po konferencji. Celem działań jest zwrócenie uwagi na rolę chirurgii robotowej w medycynie, jako innowacyjnej i nieinwazyjnej metody leczenia pacjentów. Po stronie LoveBrands Relations projekt prowadzą Marta Soluch, ekspert ds. komunikacji, oraz Justyna Dąbrowska, asystentka ds. komunikacji. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj