piątek, 20 września, 2024
Strona głównaAktualnościZmiany w Agencji Promocji Polskiego Radia

Zmiany w Agencji Promocji Polskiego Radia

Od 16 maja 2016 roku stanowisko dyrektora Agencji Promocji Polskiego Radia obejmuje Maria Przygodzka. Zarząd Polskiego Radia odwołał z pełnionych funkcji dotychczasową dyrektor Agencji Promocji Iwonę Kostkę-Kwiatkowską oraz jej zastępcę – Rafała Kątnego.

Maria Przygodzka swoje doświadczenie zawodowe związała z rynkiem mediów w Polsce. W latach 1989-1997 pracowała w Biurze Reklamy i Promocji Gazety Wyborczej, gdzie współtworzyła i prowadziła takie produkty jak Gazeta Praca i Gazeta o Książkach. Później była związana z Biurem Reklamy dziennika Życie – tworzyła struktury biura i zarządzała. Od 2001 roku związana była z mediami elektronicznymi. Do 2001 roku tworzyła i zarządzała strukturami Biura Promocji i Reklamy w firmie IMS – pracowała dla takich mediów jak  telewizje Viva Polska, Cyfra Plus i Fashion TV. Później, jako dyrektor ds. rozwoju i marketingu w zewnętrznym biurze obsługującym Viva TV, Polsat Sport, Polsat Zdrowie TV i magazyny grupy wydawniczej WSiP, tworzyła strategię ich oferty reklamowej. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj