Nowymi klientami agencji są firmy: producent okien i drzwi Awilux Polska, należąca do A2HM marka 22dogs, obejmująca produkty związane z usuwaniem odchodów po psach (strefy WC pies) oraz polski oddział przedsiębiorstwa Kingspan, tworzącego rozwiązania izolacyjne dla ścian, dachów i posadzek.
Zespół GutPR zajmie się obsługą komunikacyjną nowych klientów. Do jego obowiązków należeć będzie między innymi prowadzenie relacji z mediami, zapewnianie monitoringu mediów i doradztwo promocyjne i reklamowe. W przypadku 22dogs agencja wspomoże również akcje edukacyjne marki. Będą miały one na celu zwiększanie świadomości właścicieli czworonogów i mieszkańców miast w kontekście zagrożeń wynikających z uchylania się od obowiązku sprzątania po psich odchodach.
Z ramienia agencji współprace z nowymi klientami koordynuje Hanna Gehrke-Gut.
Umowa na czas określony z Awilux Polska została nawiązana dzięki wcześniejszym kontaktom biznesowym. Marka 22dogs z kolei zwróciła się do GutPR z zapytaniem ofertowym, a umowa jest długoterminowa. Natomiast polski oddział Kingspan został klientem GutPR dzięki działaniom new business agencji. (mp)