Choć wachlarz narzędzi, z których mogą korzystać specjaliści ds. komunikacji jest szeroki, to w obecnej sytuacji gospodarczej managerowie muszą wybrać spośród nich te najbardziej skuteczne, zarówno w komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej – pisze na portalu bizcommunity.com Rick Grantham. Autor zwraca uwagę na wykorzystanie przekazów video, których organizacje już od jakiegoś czasu używają, jednak, zdaniem eksperta, najwyższa pora rozszerzyć ich zastosowanie i nie poprzestawać na standardowych filmach korporacyjnych.
Grantham za jedną z zalet nagrań video uważa możliwość ich przekazywania poprzez różne kanały elektroniczne. Poza tym przygotowane materiały można przechowywać i wykorzystywać ponownie.
Jak podkreśla autor tekstu, przedsiębiorstwa mogą także, poprzez nagrania, komunikować się bezpośrednio z ich pracownikami, tworzyć przekazy skierowane specjalnie dla nich. Nie można zapominać także o wykorzystaniu nagrań tego rodzaju w popularnych serwisach społecznościowych. (psp)