Centrum Medyczne ENEL-MED podjęło współpracę z Deloitte Communications Consulting. Eksperci mają zająć się analizą komunikacji korporacyjnej klienta – w ramach prac przeprowadzą badanie postrzegania marki i rynku abonamentów wśród kluczowych interesariuszy (m.in. partnerów biznesowych i posiadaczy pakietów medycznych). Wyniki analizy mają posłużyć konsultantom z Deloitte do weryfikacji pozycjonowania firmy, oceny adekwatności obecnej oferty do wymagań rynku oraz wskazania i opracowania strategicznych kierunków komunikacji korporacyjnej ENEL-MED-u w przyszłości.
Deloitte Communications Consulting ma także zapewnić bieżące doradztwo w zakresie komunikacji korporacyjnej. Klientem zajmuje się Łukasz Peliksza z wyznaczonym do tego zespołem.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Współpracę nawiązano w wyniku rekomendacji i wcześniej prowadzonych działań na rzecz klienta.
Deloitte Communications Consulting korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (mp)