Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych, która skupia m.in. firmy z obszaru zarządzania wierzytelnościami, rozpoczęła kampanię informacyjną „Windykacja? Jasna sprawa!”, której celem jest szerzenie wiedzy na temat windykacji.
Działania komunikacyjne realizowane są we współpracy z firmą Lighthouse. Agencja odpowiada za opracowanie strategii kampanii oraz jej realizację, w tym: stworzenie koncepcji strony internetowej akcji wjs.kpf.pl, relacje z mediami, a także bieżące doradztwo strategiczne w zakresie projektu.
Współpraca Lighthouse z Konferencją Przedsiębiorstw Finansowych rozpoczęła się pod koniec 2017 roku, natomiast kampania ruszyła w styczniu 2018 roku.
Agencja pozyskała klienta w wyniku przetargu. Za współpracę po stronie Lighthouse odpowiada Jan Kołodyński, Senior Project Executive, przy wsparciu Izabeli Wejcht, Head of Consumer & Health, Marty Górnickiej, Project Managera, i Marii Antoszewskiej, Junior Project Executive’a.
Strony nie informują, na jak długo podpisały umowę.
Lighthouse korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pp)