Mikołaj Wójcik objął we wrześniu 2019 roku stanowisko kierownika mediów klubowych w Legii Warszawa. Ma zarządzać zespołem mediowym, rozwijać produkcję treści oraz nadzorować ich dystrybucję. Odpowiada za ich wykorzystywanie zarówno w mediach własnych (strona internetowa, aplikacja, media społecznościowe), jak i zewnętrznych. W komentarzu dołączonym do komunikatu o rozpoczęciu nowej pracy Wójcik dodaje, że będzie też zabierał głos w internetowych dyskusjach na temat klubu. Nikogo nie zastąpił, choć biuro prasowe Legii informuje, że jego stanowisko nie jest nowo utworzone – podobne w przeszłości istniało, ale miało inny zakres obowiązków.
Wójcik ma 20-letnie doświadczenie w dziennikarstwie. Do Legii przeszedł z Faktu, gdzie przez sześć lat był kierownikiem działu politycznego. Pracował też w Dzienniku, Dzienniku Gazecie Prawnej (jako szef sekcji krajowej) i tygodniku „Wprost”. (mp)