W maju 2020 roku Natalia Skrzypek dołączyła do agencji Labcon należącej do Group One, gdzie objęła stanowisko Head of Social Media. Skrzypek jest odpowiedzialna za działania z zakresu budowania i realizacji strategii w mediach społecznościowych (YouTube, Facebook, Instagram, Tik Tok i platformy livestreamingowe) z wykorzystaniem nowych technologii. Jest to nowo utworzona funkcja.
Natialia Skrzypek ma ponad dziesięć lat doświadczenia w branży. Współtworzyła jedną z pierwszych agencji socialowych w Polsce – Socializer. Przed objęciem obecnego stanowiska pełniła funkcję Social Media Stack Leadera w Dentsu Aegis Network, gdzie pracowała dla takich marek jak Microsoft, Bacardi, GCP, Skoda, PKO BP czy W.Kruk. Obecnie Skrzypek skupia się na tematach digitalowych i rozwoju kompetencji w tym kierunku m.in. w ramach harvardzkiej serii szkoleń „Entrepreneurs. From Lab to Market”. Angażuje się też w prace grupy roboczej IAB Polska, dotyczącej potencjału e-sportu i gamingu na rynku polskim. (kd)