Mariusz Mistewicz w maju 2021 roku został zastępcą dyrektora departamentu promocji w Narodowym Banku Polskim. To nowo utworzona funkcja w NBP.
Departament promocji został w styczniu 2021 roku wydzielony (obok departamentu komunikacji) z departamentu komunikacji i promocji. Do jego zadań należy opracowywanie koncepcji i realizacja akcji promocyjnych wspierających działalność banku, w tym związanych z promocją Centrum Pieniądza NBP im. Sławomira S. Skrzypka oraz przygotowaniem założeń Dni Otwartych. Departament promocji zajmuje się również obsługą redakcji wydawnictwa „Bank i Kredyt” i prowadzeniem serwisu Obserwator Finansowy. Pełniącą obowiązku dyrektora tego departamentu jest Agnieszka Zientara.
Mistewicz ma ponad 20 lat doświadczenia w marketingu i biznesie. Prowadził swoją firmę marketingową w Londynie, był także szefem marketingu Domino’s Pizza i wprowadził markę na polski rynek. Pracował także w sieci Play, gdzie zarządzał multimediami i marketingowymi działaniami contentowymi. Pełnił też funkcje menedżerskie w digital marketingu British-American Tobacco i Pernod Ricard Wyborowa. Jest absolwentem zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. (mb)