poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościSocial media Kompanii Piwowarskiej w rękach MADOGZ

Social media Kompanii Piwowarskiej w rękach MADOGZ

Kompania Piwowarska powierzyła obsługę w kanałach digital agencji MADOGZ. Wygrała ona przetarg, którego przedmiotem było opracowanie koncepcji strategii komunikacji profili korporacyjnych Kompanii Piwowarskiej w mediach społecznościowych.

MADOGZ odpowiada za całościową obsługę kanałów Kompanii Piwowarskiej w mediach społecznościowych – na  Facebooku, Instagramie i LinkedInie. Agencja zajmuje się m.in. wprowadzeniem zaproponowanej koncepcji komunikacji dla poszczególnych kanałów socialmediowych, przygotowaniem contentu i nowej linii wizualnej dla publikowanych treści, a także planowaniem mediów i bieżącą administracją profilami Kompanii Piwowarskiej w mediach społecznościowych.

Komunikacja ma skupiać się na działaniach Kompanii Piwowarskiej na rzecz zrównoważonego rozwoju i realizacji założeń strategii Lepsza Przyszłość 2030.

Po stronie MADOGZ realizacją projektów dla Kompanii Piwowarskiej kieruje Paweł Ostrowski, Startegy Director. Strony nie podają więcej szczegółów na temat kontraktu. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj