Od początku czerwca 2022 roku Hirek Wrona odpowiada za komunikację marki Dobre Wina. Wraz z zespołem będzie zajmował się treścią stron www oraz komunikacją w social mediach. Do jego obowiązków będzie należało również dostarczanie treści do programów lojalnościowych Dobrych Win. Główne zadanie, które sobie postawił, to „przekazanie wiedzy innym fanom wina o dobrych winach w dobrej cenie w sklepach Dobrych Win”.
Jak zdradził redakcji PRoto.pl od wielu lat jest wiernym klientem sieci Dobre Wina – twierdzi, że naturalne było nawiązanie współpracy.
Wcześniej pracował dla J.Walter Thompson, TBWA, Redaest Digest i Martini-Bacardi, gdzie pełnił funkcje menadżerskie. Specjalizuje się w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych. Jest dziennikarzem radiowym i telewizyjnym, a także DJ-em, DVJ-em, niezależnym krytykiem i publicystą muzycznym, historykiem popkultury, wykładowcą akademickim w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego, SWPS w Warszawie, Politechnikach Koszalińskiej i Gdańskiej.
Od 1 lipca 1985 roku do 17 maja 2020 związany był z Programem III Polskiego Radia, w którym prowadził m.in. audycje: Radio Clash, Między dniem a snem, Muzyka z nowej płyty, Czarny piątek, Soul – muzyka duszy, Polski Bit, Do Południa, Słownik muzyczny i Czarna noc. Pracował także dla RMF FM, Radia Plus czy Radia Jazz. Ma też doświadczenie telewizyjne, zdobyte m.in. w „Teleexpressie” oraz „Kawie czy herbacie”.
Był także producentem i reżyserem wydarzeń artystycznych oraz koncertów, a także rzecznikiem prasowym wielu festiwali i koncertów (m.in.: Festiwalu Opolskiego, Sopockiego, Jazz Jamboree, koncertu J. M. Jarre’a w Gdańskiej Stoczni).
Obecnie współtworzy Radio JazzKultura swoimi audycjami The Message Of Rap, JazzFlow i GrooveBeats. Jest dyrektorem artystycznym portalu Popkiller.pl oraz twórcą Festiwalu „Cały Kazio”. (bs)