Luksusowa marka Hermés rozszerzyła współpracę z The ICON Agency. Od lipca 2022 roku agencja odpowiada za komunikację eksluzywnej linii zapachów HERMESSENCE dostępnych wyłączenie w butikach Hermés. Wcześniej, od 2019 roku, do zadań agencji należało reprezentowanie domu mody w ramach obsługi PR, showoroomu oraz obsługi influencerskiej na polskim rynku.
Z początkiem lipca 2022 roku Daria Graczykowska awansowała na nowo utworzone stanowisko Head of PR. W nowej roli zarządza zespołem zajmującymi się takimi markami jak: Hermés, Bimba y Lola, Zalando czy Dyson.
Z agencją Graczykowska związana jest od listopada 2020 roku. Dotychczas pełniła funkcję menedżerki ds. PR. Wcześniej pracowała w Fashion PR, gdzie jako Brand & Social Media Specialist, gdzie pracowała dla marek EMU Australia, Timberland czy LAU Jewellery – odpowiadała za realizację strategii komunikacji, relacje z mediami czy działania w social mediach. Doświadczenie zdobywała też w dziale marketingu Tchibo. Ukończyła historię sztuki na Uniwersytecie Warszawskim oraz dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie SWPS.
Oskar Kacprzak, który dołączył do The ICON Agency w 2022 roku, pokieruje działem projektów. Wcześniejsze doświadczenie zdobywał m.in. jako specjalista ds. PR w Big Star Limited, gdzie odpowiadał za opracowanie i realizację strategii PR marki czy PR Manager Reserved odpowiedzialny za wsparcie produkcyjne i PR eventów takich jak premiera kampani Reserved x Kate Moss w Stoczni Gdańskiej czy premiera kampanii #iLoveYouCindy w Londynie, kontakt ze stylistami i dziennikarzami czy współpracę z influencerami.
Julia Lulkowska przejęła z kolei zarządzanie działem Influencer Marketingu. Zespołem Social Media od dwóch lat kieruje natomiast Kasia Krukar, która wraz z zespołem odpowiada za obsługę takich marek jak Zalando (na rynku polskim, czeskim i słowackim) czy Oeparol. (mb)