Nieagencja zajmie się obsługą kampanii promocyjno-informacyjnej programu Europejskiego Korpusu Solidarności. Jest to program Komisji Europejskiej, który umożliwia młodym ludziom zaangażowanie się w lokalne inicjatywy oraz udział w wolontariacie w całej Europie.
Do kampanii zaproszono influencerów i podcasterów związanych z tematyką popularnonaukową, edukacyjną, społeczną i ekologiczną. W mediach społecznościowych przeprowadzono działania z udziałem takich twórców jak: Robert Ość Jasiak (@wspierajkulture), Paulina Górska (@ekopaulinagorska), Aleksandra Pospieszałowska-Skuza (@a_ps89), Paweł Drozd (podcast Brzmienie Świata z lotu Drozda), Paulina Maciboch (podcast W zgodzie ze sobą), Tomasz Rożek (podcast Nauka to Lubię).
Współpracę nawiązano w ramach przetargu. Kampania będzie realizowana do 31 grudnia 2022 roku. Strony nie podają więcej szczegółów na temat kontraktu. (bs)