Swoją obecność w serwisach społecznościowych można promować nie tylko w internecie. O tym, jak to robić, czytamy w serwisie prdaily.com.
Linki do swoich profili na serwisach społecznościowych możemy umieszczać w wielu miejscach, począwszy od stopki w e-mailach. Nie należy jednak przesadzać – jeśli jesteśmy użytkownikami wielu serwisów, najlepiej wybrać 3 lub 4 najważniejsze. W przypadku wizytówek powinniśmy dodawać linki do serwisów, w których jesteśmy najbardziej aktywni.
Naszą obecność w sieciach społecznościowych możemy promować także za pomocą dodatków do stron internetowych i blogów, takich jak przyciski społecznościowe. Jeśli reklamujemy się w prasie, radiu czy telewizji, też warto tam wspomnieć o naszych profilach. Dotyczy to także ulotek czy broszur.
Dobrym pomysłem jest także zainstalowanie aplikacji do obsługi serwisów społecznościowych w telefonie – umożliwia on nie tylko dzielenie się zdjęciami czy informacjami, ale także daje możliwość zaprezentowania swojego profilu w trakcie rozmowy. Wszystkie działania będą jeszcze bardziej skuteczne, jeśli w trakcie spotkań będziemy wspominać o naszej aktywności na Facebooku czy Twitterze. (ks)