W marcu 2024 roku MADOGZ poinformowało o dołączeniu do agencji Mateusza Polkowskiego, który rozpoczął pracę jako Account Director, oraz o awansie Aleksandry Rekowskiej, która została PR Account Directorem. Oba stanowiska są nowo utworzone.
Mateusz Polkowski odpowiada za opiekę nad klientami agencji, takimi jak Continental czy OTOMOTO.
Polkowski dołączył do MADOGZ pod koniec 2023 roku. Doświadczenie zdobywał w agencjach z sieci Lifetube, w tym LTM, Talent Media i Gameset. Zajmował się samodzielną realizacją projektów digitalowych z obszaru gamingu, social mediów, produkcji, contentu wideo oraz influencer marketingu. Współpracował z takimi klientami jak Acer, Beesafe, Biedronka, Disney, RTV Euro AGD, K2, Phiilips, PZPN, Segafredo, Tymbark oraz Uniapharm.
Aleksandra Rekowska jest odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej i produktowej dla marek OTOMOTO i DKV Mobility Poland.
Rekowska awansowała w styczniu 2024 roku. Pracę w MADOGZ rozpoczęła w kwietniu 2023 roku i do tej pory odgrywała rolę Senior Account Managera. Ma dziewięć lat doświadczenia w obszarach komunikacji, brandingu, marketingu B2C i B2B, mediów oraz sztuki.
Przed dołączeniem do agencji pracowała m.in. w Grupie OLX i Ringier Axel Springer Polska, gdzie zajmowała się komunikacją marketingową. (ao)