On Board Think Kong

0
830

On Board Think Kong
ul. Wolska 88
Warszawa
Telefon: 22 321 51 00

Obszar działalności:

CSR
e-PR
Internal PR/Komunikacja wew.
Media relations
Ocena działań PR

Zespół:

Norbert Ofmański i Norbert Kilen – partnerzy On Board Think Kong, ponad 50 konsultantów PR, content designerów, specjalistów SM, analityków contentu, SEO-wców oraz grafików, którzy specjalizują się w komunikacji korporacyjnej, social media oraz tworzeniu i pozycjonowaniu treści w wyszukiwarkach.
Dane kapitałowe

kapitał polski
Nagrody

Projekty On Board Think Kong zostały wyróżnione za kreatywność i skuteczność w wielu prestiżowych nagrodach, m.in. Effie (3), Cannes Lions (2), Golden Drums (4), IPRA Golden Awards (3), IAC (4), Stevie Awards (6), Sabre Awards (2), Magellan Awards (7), European Excellence Award (2), Power of Content Marketing Awards (2), Złote Spinacze (6), EB Kreator (1).

Najwięksi klienci:

M.in. L’Oréal Polska, MetLife, Optima, NN Investment Partners, Brother, MSD Polska, Optima

Informacje dodatkowe:

Agencje funkcjonowały dawniej osobno jako On Board Public Relations i Think Kong. Połączyły się w 2019 roku, zintegrowały ofertę i podzieliły ją na trzy obszary
1. Public Relations. W ramach public relations agencja opracowuje m.in. kompleksowe strategie komunikacji obejmujące audyty, benchmarking, wywiady z ekspertami, pogłębione badania grupy docelowej. Buduje strategie PR, CSR, marketingowe, digitalowe. Wspiera firmy w tworzeniu strategii komunikacji związanych z rozwojem działalności na międzynarodowych rynkach i na różnych etapach komunikacji z interesariuszami. Co więcej, zajmuje się komunikacją kryzysową oraz komunikacją wewnętrzną.
2. Social Media. Działalność On Board Think Kong związana z social media to przede wszystkim prowadzenie komunikacji marek w kanałach społecznościowych oraz współpraca z influencerami, zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym.
Zespół: social media OBTK składa się z kilkunastu specjalistów. Od lat pracuje dla marek reprezentujących różne branże.
3. Content & SEO.
Zespół: content & SEO agencji zajmuje się strategiami i tworzeniem treści zapewniających wzrost świadomości marek, edukację, wspierających sprzedaż, zapewniającymi widoczność marki w wyszukiwarkach. Własne narzędzia analityczne ułatwiają też ocenę skuteczności prowadzonych prac i ich optymalizację.
<

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj