Imago Public Relations
ul. Dworska 1
Katowice
Telefon: +48 32 608 29 85
Obszar działalności:
CSR
e-PR
Komunikacja kryzysowa
Media relations
Public affairs
Zespół:
Rafał Czechowski, Prezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający; Michał Sobiło – Business Development Director, Waldemar Szymczyk – Corporate Publishing Director, Daniel Muc – Account Direcotr, Marta Stach – Senior Account Manager; Karolina Topczyńska – Senior Account Manager, 15 osób.
Dane kapitałowe
kapitał polski
Nagrody
Złoty Spinacz 2014 – PR Miejsca, Miasta i Regionu, Efektywność
Złoty Spinacz 2013 – Przemysł, Transport, Logistyka; Event komercyjny
Złoty Spinacz 2012 – Przemysł, Transport, Logistyka
Złoty Spinacz 2011 – PR produktu
Złote Spinacze 2010 – Public affairs&lobbying; PR korporacyjny; kreatywność
Złoty Spinacz 2009 – komunikacja kryzysowa
Złoty Spinacz 2008 – komunikacja kryzysowa
Najwięksi klienci:
Astor, Classen, Coty, Fashion House Outlet Centre, European Economic Congress, Factory, Famur, Galeria Katowicka, GTL, GTC, Grupa PTWP, IMB, HiMountain, ING Real Estate Development, Iskierka, Isover, Kompania Piwowarska, JSW, Koleje Śląskie, Katowice, Kroll Ontrack, Kopex, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Moto-Profil, Muzeum Śląskie, Nexteer Automotive, PARP, Polska Grupa Odlewnicza, Rosomak, Stalexport Autostrada Małopolska, Storck, Sweco, TAURON, Totalizator Sportowy, Velux, Volvo, Wschodni Kongres Gospodarczy, Zamet Industry
Informacje dodatkowe:
PR korporacyjny i produktowy, zarządzanie sytuacją kryzysową, media relations, corporate publishing, public affairs i samorządowy PR, corporate social responsibility, komunikacja zmiany i wewnętrzna, ePR
Według rankingów Press i Warsaw Business Journal agencja Imago PR – powstała w 1998 roku – jest największą regionalną firmą public relations w Polsce.
W latach 2008 – 2014 projekty Imago PR zostały wyróżnione łącznie 11 statuetkami Złotych Spinaczy, dwukrotnie w kategorii „Komunikacja kryzysowa i/lub antykryzysowa” oraz w kategorii sektorowej „Przemysł, Transport, Logistyka”, a także w kategoriach „PR Korporacyjny”, „Kreatywność”, „Public Affairs & Lobbing”, „PR Produktowy”, „Event komercyjny”, „PR miejsca, miasta lub regionu” oraz „Efektywność”.
Zrealizowane projekty w obszarze PR kryzysowego przyniosły też agencji dwukrotny udział w finale globalnego konkursu IPRA Golden World Awards w latach 2009 i 2010.
Specjalizacja agencji to zarządzanie sytuacją kryzysową, strategiczne PR i współpraca z mediami.
Imago Public Relations jest jedynym przedstawicielem w Polsce Eurocom Worldwide – globalnej sieci firm PR oraz Automotive PR – sieci agencji public relations specjalizujących się w świadczeniu usług komunikacyjnych dla klientów branży motoryzacyjnej na większości kontynentów.
Zapraszamy na stronę
www.imagopr.pl
oraz
www.facebook.com/ImagoPR
<