Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Garden of Words Katarzyna Pawlikowska i Aleksandra Nieściuszko Sp. j. garden of words katarzyna pawlikowska i aleksandra nieściuszko sp. j ul. zawojska 36 warszawa telefon: (22) 829 85 72, (22) 829 85 78. obszar działalności:. csr eventy komunikacja kryzysowa media relations szkolenia. zespół:. odział w warszawie ponad 30 osób oraz współpracownicy agencji dane kapitałowe. spółka jawna nagrody. the corporate engagment awards 2015 kat. najlepszy program edukacyjny kulinarni odkrywcy tesco dla szkół the corporate engagment awards 2015 kat. najlepszy program angażujący społeczność kulinarni odkrywcy tesco dla szkół the corporate engagment awards 2015 kat. najlepszy pr i komunikacja zewnętrzna kulinarni odkrywcy tesco dla szkół impact awards 2014 kat. najlepszy program angażujący społeczność z kujawskim pomagamy pszczołom zt kruszwica s.a magellan awards 2014 kat. community relations talent do niemarnowania tesco dla szkół złoty spinacz 2014 kat. corporate social responsibility talent do niemarnowania tesco dla szkół złoty spinacz 2014 kat. sektor spożywczy z kujawskim pomagamy pszczołom zt kruszwica s.a. stevie award 2012 kat. corporate social responsibility śniadanie daje moc – partnerstwo dla zdrowia złoty spinacz 2012 kat. efektywność śniadanie daje moc – partnerstwo dla zdrowia złoty spinacz 2012 kat. sektor spożywczy śniadanie daje moc – partnerstwo dla zdrowia magellan award 2012 kat. community relations śniadanie daje moc – partnerstwo dla zdrowia know health forum medicum 2012 kat. csr – promocja i profilaktyka zdrowia śniadanie daje moc – partnerstwo dla zdrowia stevie award 2011 kat. communications or pr campaign of the year – community relations tesco dla szkół – ekomania filmowania regionalny lider innowacji i rozwoju 2010 za autorski projekt agencji gender 360 złoty spinacz 2009 wielki dzień dobieranie biustonoszy chantalle złoty spinacz 2009 moje silne drzewo – żywiec zdrój s.a. najwięksi klienci:. barefoot, bnp paribas bank, carlsberg, chantelle paris, danone, ikea, nestle, nivea, orkla, partnerstwo dla zdrowia, starbucks, tchibo, tesco, unilever, zt kruszwica, żywiec zdrój. informacje dodatkowe:. inicjatorzy oraz współautorzy pionierskiego, ogólnopolskiego badania kobiet w polsce „polki same o sobie”, będącego pierwszą w polsce, tak dużą psychograficzną segmentacją konsumentek. raport z badania jako źródło szczególnego know-how został doceniony przez ważnych ekspertów i media opiniotwórcze oraz zdefiniowany jako „nowy socjologicznych atlas kobiet”. partner międzynarodowej konferencji marketing to women. organizatorzy licznych szkoleń zarówno dla firm, jak i dla mediów, w oparciu o najnowsze badania oraz analizę światowych trendów. pomysłodawca projektu gender 360° – zarządzanie potencjałem płci &<.

Garden of Words Katarzyna Pawlikowska i Aleksandra Nieściuszko Sp. j
ul. Zawojska 36
Warszawa
Telefon: (22) 829 85 72, (22) 829 85 78
Obszar działalności:
CSR
Eventy
Komunikacja kryzysowa
Media relations
Szkolenia
Zespół:
Odział w Warszawie ponad 30 osób oraz współpracownicy agencji
Dane kapitałowe
spółka jawna
Nagrody
The Corporate Engagment Awards 2015
kat. Najlepszy program edukacyjny
Kulinarni Odkrywcy
Tesco dla Szkół
The Corporate Engagment Awards 2015
kat. Najlepszy program angażujący społeczność
Kulinarni Odkrywcy
Tesco dla Szkół
The Corporate Engagment Awards 2015
kat. Najlepszy PR i komunikacja zewnętrzna
Kulinarni Odkrywcy
Tesco dla Szkół
IMPACT AWARDS 2014
kat. Najlepszy program angażujący społeczność
Z Kujawskim pomagamy pszczołom
ZT Kruszwica S.A
MAGELLAN AWARDS 2014
kat. Community relations
Talent do niemarnowania
Tesco dla Szkół
ZŁOTY SPINACZ 2014
kat. Corporate Social Responsibility
Talent do niemarnowania
Tesco dla Szkół
ZŁOTY SPINACZ 2014
kat. Sektor spożywczy
Z Kujawskim pomagamy pszczołom
ZT Kruszwica S.A.
STEVIE AWARD 2012
kat.
Corporate Social Responsibility
Śniadanie daje moc
– Partnerstwo dla Zdrowia
ZŁOTY SPINACZ 2012
kat. Efektywność
Śniadanie daje moc
– Partnerstwo dla Zdrowia
ZŁOTY SPINACZ 2012
kat. Sektor spożywczy
Śniadanie daje moc
– Partnerstwo dla Zdrowia
MAGELLAN AWARD 2012
kat. Community relations
Śniadanie daje moc
– Partnerstwo dla Zdrowia
KNOW HEALTH FORUM MEDICUM 2012
kat. CSR – promocja i profilaktyka zdrowia
Śniadanie daje moc
– Partnerstwo dla Zdrowia
STEVIE AWARD 2011
kat. Communications or PR Campaign of the Year – Community Relations
Tesco dla Szkół
– Ekomania filmowania
REGIONALNY LIDER INNOWACJI I ROZWOJU 2010
za autorski projekt agencji Gender 360
ZŁOTY SPINACZ 2009
Wielki dzień dobieranie biustonoszy Chantalle
ZŁOTY SPINACZ 2009
Moje Silne Drzewo
– Żywiec Zdrój S.A.
Najwięksi klienci:
Barefoot, BNP Paribas Bank, Carlsberg, Chantelle Paris, Danone, IKEA, Nestle, Nivea, Orkla, Partnerstwo dla Zdrowia, Starbucks, Tchibo, Tesco, Unilever, ZT Kruszwica, Żywiec Zdrój
Informacje dodatkowe:
Inicjatorzy oraz współautorzy pionierskiego, ogólnopolskiego badania kobiet w Polsce „Polki same
o sobie”, będącego pierwszą w Polsce, tak dużą psychograficzną segmentacją konsumentek. Raport z badania jako źródło szczególnego know-how został doceniony przez ważnych ekspertów
i media opiniotwórcze oraz zdefiniowany jako „nowy socjologicznych atlas kobiet”.
Partner międzynarodowej konferencji Marketing to Women.
Organizatorzy licznych szkoleń zarówno dla firm, jak i dla mediów, w oparciu o najnowsze badania oraz analizę światowych trendów.
Pomysłodawca projektu Gender 360° – zarządzanie potencjałem płci
<